Chcete vědět, jak svým zaměstnancům zajistíte opravdu bezpečný home office? Přečtěte si našich 7 tipů, v nichž se dozvíte, jak nechat vaše zaměstnance pracovat z domu bez zbytečných bezpečnostních rizik.
Práce z domova: Oblíbený benefit nebo bezpečnostní hrozba?
Práce z domova dnes představuje oblíbený benefit mnoha firem. V době koronavirové krize se pro spoustu společností stala novým způsobem fungování a mnoho lidí se přesunulo z kanceláří do domácího prostředí. Je ale třeba si uvědomit, že nedostatečné zabezpečení firemních systémů může spolu s neznalostí zaměstnanců napáchat velké škody.
Únik dat, finanční ztráty nebo pošramocená pověst jsou jen některá z rizik, která na vaše zaměstnance při práci z domova číhají. O dalších nástrahách si přečtěte v našem článku Home office: Jak nechat zaměstnance bezpečně pracovat z domova.
7 bezpečnostních tipů pro práci z domova
Přinášíme vám ty nejdůležitější bezpečnostní tipy, díky nimž se vy i celá vaše firma dozvíte, jak správně zabezpečit zařízení a systémy při práci z domova. Naše tipy můžete použít také jako jednoduchý checklist kroků, které představují nezbytné minimum před tím, než zaměstnance pustíte s počítačem domů.